Laporan Ringkas Perjumpaan Perdana SRM Sesi 09/10

Salam Rakan Muda..Salam Satu Malaysia..

4 Ogos yang lalu, Dewan DK 3F 302 FSSK menjadi medan pertemuan Majlis Tertinggi (MT) SRMUKM dan ahli2 baru SRMUKM....Agenda perjumpaan perdana kali ini tidak lain dan tidak bukan, untuk merapatkan lagi ikatan antara ahli....Syukur, perjumpaan ini, sedikit sebanyak dapat membuka mata ahli tentang aktiviti dan peranan SRMUKM....

Terlebih dahulu, jutaan terima kasih kepada semua ahli yang sudi meminjamkam telinga,mata,tangan dan kaki untuk perjumpaan perdana ini..Maaf dari pihak kami jika berlaku sebarang kelewatan atau sedikit kelam kabut sepanjang perjumpaan. Ialah, manusia, lebih2 lagi...kami yang masih belajar, tidak mungkin lari dari kesilapan..
Perjumpaan sepanjang satu jam setengah ini, lebih memfokuskan tentang pengenalan MT SRMUKM kepada ahli serta peranan mereka... Mudahlah jika saudar/i ingin merujuk tentang perkara berkaitan SRMUKM... Boleh juga dirujuk carta organisasi SRMUKM pada rangkaian di bahagian 'labels'..
Sepanjang perjumpaan ini juga ada diterangkan mengenai aktiviti lepas dan aktiviti akan datang yg akan SRMUKM jalankan..
Sebarang informasi berkaitan akan kami beritahu di blog dan facebook...
Semoga kita semua akan dapat memeriahkan lagi aktiviti di SRMUKM..
Jangan malu dan segan....Silalah berkunjung ke bilik SRMUKM....

Majulah SRM untuk UKM.... :D



~ konsentrasi daripada ahli ~

~ barisan MT SRMUKM...ceria nampaknya... :D ~

~ sesi suai kenal~

~ ahli-ahli SRMUKM....terima kasih atas penglibatan anda~

~serius mendengar penerangan dari MT ~

No comments:

Post a Comment

cadangan dan komen anda amat dihargai