Jelajah IPT 2009 (Selatan)

27 hingga 29 Mac 2009, Sekretariat Rakan Muda UKM telah mengadakan program Jelajah IPT 2009 (selatan). Program ini dilaksanakan di tiga buah Universiti iaitu Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Universiti Tun Hussien Onn Malaysia (UTHM) dan Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM). Program ini disertai seramai 36 orang peserta dan juga mkt srmukm. Program ini dianjurkan bagi mengeratkan lagi hubungan dan menukar pandangan serta pendapat dikalangan ahli-ahli SRM.

27 Mac 2009- Bersuai kenal dengan SRMUTM dan menjalankan beberapa aktiviti menarik bersama seperti sesi dialog,berjogging,melawat ke pesta konvo dan sekitar UTM.








28 Mac 2009- SRMUKM ke UTHM bagi menjalankan beberapa aktiviti menarik seperti sesi dialog, berkayak dan melawat sekitar UTHM.






29 Mac 2009- Destinasi seterusnya adalah ke UTeM. Disebabkan Pihak UTeM terlibat dengan program, SRMUKM hanya melawat ke UTeM sebentar sahaja. MKT SRMUKM sempat membuat sedikit sesi dialog bersama Presiden SRMUTeM dan ahli SRM yang lain pergi melawat bangunan UTeM.





No comments:

Post a Comment

cadangan dan komen anda amat dihargai